Friday, October 7, 2016

60 Sekondes Strategie ( Up

60 sekondes strategie (Up / Down Ontwikkeling) Volg die tendense op 'n minuut kaarte Dit 60 sekondes strategie is gebaseer op en af ​​prystendense wat kan gevolg word deur binêre opsies handelaars met behulp van 'n minuut kaarte. strategie review Wat ons is op soek na is 'n neiging om te vang maak nie saak of dit 'n opwaartse of 'n afwaartse een. In my voorbeeld ek gee my onlangse EUR / JPY ambagte wat ek gedoen suksesvol op 9 September 2013. Ek gebruik 'n minuut grafiek en 133 bosluis grafiek waar een kers verteenwoordig 133 ambagte op die paar. Twee groen / rooi kerse in 'n ry op die tyd grafiek deur dieselfde kleur kerse op die blok grafiek kan lei tot 'n tendens. Wat jy soek is die een minuut grafiek word bevestig deur die bestellings in dieselfde rigting Up / Down. Hoe werk dit? Eintlik as jy 2 kerse van dieselfde kleur bevestig met bestellings wat jy kan 'n skoot gee. As jy wen, net voortgaan om opsies te koop in dieselfde rigting totdat jy verloor. Wanneer jy wag om te sien of dit is net 'n terugsakking waarna die tendens sal voortgaan om in dieselfde rigting verloor het. As dit nie net stop en wag vir 'n ander probeer maar moenie handel wanneer die mark is woelig. Gewoonlik tendense voortduur 5 tot 10 minute, maar as jy gelukkig is dit dalk selfs 20 minute duur. Dit beteken dat as daar byvoorbeeld 3 terugsakkings op 'n 20 min tendens - 17 suksesvolle ambagte. As jy na 'n terugsakking jy weer verloor net stop en wag vir 'n beter tendens. Hoe om hierdie strategie uit te voer? Aan die een monitor moet jy die kaarte het en aan die ander kant moet jy die makelaars se handel platforms. As jy nie twee monitors moet net verdeel die skerm in twee dele, maar wat jy nodig het om die kaarte en die makelaars gelyktydig kyk. Wanneer 'n uptrend begin jy moet 60 sekondes te koop call opsies en as 'n verslechtering neiging begin koop 60 sekondes verkoopopsies. Stel jou begroting op 'n manier wat jy 'n paar verliese kan bekostig in die geval van terugsakkings. Meer ervare handelaars kan hierdie strategie uit te voer op tot 3 makelaars op dieselfde tyd, maar as jy 'n beginner sou ek aanbeveel dat jy net 1 makelaar gebruik. Drie makelaars sal jou wins vermeerder deur 3 maar dit kan vermeerder en verliese so wees versigtig. Soos wat jy sien op die grafiek 'n 19 min verslechtering neiging wat begin by 02:35 en eindig op 02:53. Daar was twee groen kerse in 'n ry, maar hulle was nie deur die bosluis grafiek so voortgegaan om verkoopopsies te koop totdat ek weer verloor by 02:54. My begroting toelaat my $ 100 belê op elke handel en die opbrengs is 80%. Ek gebruik 24option as makelaar. Ek het die mark op die derde rooi kers en uitgevoer 13 suksesvolle ambagte en 4 onsuksesvol. 13x $ 80 = $ 1,040 wins 4x $ 100 = $ 400 verlies Netto wins = $ 640 in 19 minute Twee uur later het 'n baie mooi uptrend wat geduur vir 20 min met slegs 3 terugsakkings. So ek geloop dit op die derde kers en uitgevoer 15 ambagte in die geld en 4 uit die geld. Ek het $ 100 belê op elke handel met 80% uitbetaling wat beteken: 15 x 80 $ = $ 1,200 wins 4 x $ 100 = $ 400 verlies Netto wins = $ 800 in 20 minute Na 'n goeie lopie net stop en laat die makelaar, moenie gulsig te kry, want gewoonlik 'n woelig mark sal volg waar jy gaan verloor. Dit kan nie op of af vir ewig gaan. Jy moet onthou dat 'n goeie tendens het 'n goeie nadeel. As jy klaar is uit die geld 2-3 keer in 'n ry net ophou handel en wag vir 'n beter tendens.


No comments:

Post a Comment